swagangie

Direktlänk till inlägg 16 december 2012

Hejsan Svejsan

Av Angelina Swag - 16 december 2012 17:31

 He!!

Jag är en en tjej på 11 som heter Angelina.

Mina intressen är:Ridning,cheerleadning,blogga och fota  

MIn största idol är Justin Bieber  

På denna bloggen kommer ni att få läsa om allt möjligt!!

Det kommer komma upp videos och bilder<3

Mina bästa vänner heter Othilia och Molly  

ni kan gärna kolla in min och mina kompisars blogg http://thegirlstoday.blogg.se

 

Hoppas ni gillar bloggen  

 

XoXo Angie Swag  

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelina Swag - 19 december 2012 09:08

Godmorgon, vaknade typ precis!! Neej skoja bara vakna typ för 2 timmarsen   Men jag är hemma idag så att jag ska bli frisk imorgon!! Imorgon ska jag till skolan dom första lektionerna och sen ska jag åka och shoppa   Kul,Kul,Kul,Kul   Nu sk...

Av Angelina Swag - 18 december 2012 16:50

Hej!! Har ätit lite och ska lägga mig i sängen igen!! Jag mår inte bra min kropp orkar knappt resa sig upp   Så jag kommer antagligen inte till skolan imorgon   På tordag så ska vi åka och shoppa Jul kläder yill julafton     Nu ska jag my...

Av Angelina Swag - 18 december 2012 13:30

Hej!!   Gick hem från skolan för jag hade jätte ont i magen,halsen och är förskyld    Åhh,varför just nu när det snart är Jul ocg vi har kul i skolan!!  Idag så åt våran klass  pizza i skolan men vi köpte från världens värsta pizzaria så det ...

Av Angelina Swag - 17 december 2012 13:52

Hejsan!! Ska snart in på lektionen:( Idag var det världens äkligaste mat!! Imorgon ska våran klass gå till pizza huset och köpa pizza och ätai skolan samtidigt som vi ska kolla film:) Ska ha gympa ny XoXo Angie Swag...

Av Angelina Swag - 16 december 2012 20:32

Hej:) Ligger i sängen och ska snart läsa bok. Jag har duschat och spelat Monopol med La familja!!;D Imorgon kommer det upp videos och sånt så håll utkik:O XoXo Angie Swag...

Presentation


Hej jag är en 11 årig tjej.
Intressen:Cheer,ridning,blogga,fota
Min största idol är Justin Bieber

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards